Éléskmara Magenta Gluténmentes csoda a családnak.

Éléskamra magenta receptek

Sport szelet ( tojásos, élesztőmentes)

2019. március 29. - Anyasütireceptek

Sport szelet

( tojásos, élesztőmentes)

 

sport_szelet.jpg

 

Balázsy Nóra receptje:

 

Új liszt, régi recept  A régi Anyasütis sport szelet recept remekül működik az új keltes liszttel  Nagyon puha kakaós tészta lesz belőle, még finomabb mint az előző változat  Én most csak fél adagot csináltam, ebből 1 nagy gáztepsi méretű lap lett, azt negyedeltem.

Hozzávalók (1 nagy gáztepsi méretű laphoz): 120 g Éléskamra vegán kelt sütik és piskóta lisztkeverék, 1 tojás, 30 g szirupos édesítő (vagy más ízlés és diéta szerinti édesítő), 50 g olvasztott kókuszolaj, 15 g kakaó, 60 ml növényi tej, 5 g sütőpor

Elkészítés: Először megolvasztottam a kókuszolajat, majd hozzáadtam a tojást, az édesítőt és a tejet. Ezután a sütőport szórtam bele, így egy picit elkezdett kipezsegni, majd a kakaót és a lisztet. Alaposan összekevertem egy kézi habverővel. Ekkor még nagyon lágy, ragacsos a massza. Fél órára hűtőbe tettem, majd óvatosan kiborítottam lisztezett szilikonlapra. Még mindig ragacsos volt picit, a lisztezett felületen óvatosan egy gombócot formáztam belőle, majd kinyújtottam gáztepsi méretre. (Jól nyújtható, már nem ragacsos, nem kell két sütőpapír között nyújtani) 180 fokon sütöttem 10-12 percet. Mikor kihűlt négy részre vágtam, megtöltöttem csokipudinggal, a tetejére pedig csokiszószt készítettem.

Csokis krém:
1 zacskó csokipuding, 3 dl növényi tej, 40 g szirupos édesítő, 20 g kakaó
A pudingport kikevertem a tejjel, majd hozzáadtam a szirupot és a kakaóport és felfőztem.

A tetejére csokit kevertem ki maimoni receptje alapján (nyírfacukor helyett mézzel készítettem)

Éléskamra vegán kelt sütik és piskóta lisztkeverék

http://glutenmenteslisztek.hu/Eleskamra-vegan-keltes-sutemeny-piskota-glutenmentes

Válogass további termékeink közül is:

http://glutenmenteslisztek.hu/glutenmentes-webshop

A bejegyzés trackback címe:

https://eleskamravegan.blog.hu/api/trackback/id/tr9714726731

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása