Éléskmara Magenta Gluténmentes csoda a családnak.

Éléskamra magenta receptek

Babapiskóta (tojásos recept)

2019. június 10. - Anyasütireceptek

Babapiskóta (tojásos recept)

 

babapiskotatojasos.jpg

Balázsy Nóra receptje

 

Egy régi receptem az új Éléskmara vegán liszttel  Nagyon puha és omlós piskóta 

Hozzávalók: 1 tojás, 15 g szirupos édesítő, 15 g Éléskamra vegán kelt sütik és piskóta lisztkeverék

Elkészítés: A tojást kettéválasztottam, a fehérjét egy csipet sóval kemény habbá vertem. A sárgáját habosra kevertem az édesítővel. Ezután beleszitáltam a lisztet és alaposan elkevertem. Végül beleforgattam a tojásfehérjét és habzsákba töltöttem. Egy sütőpapírral bélelt tepsibe babapiskóta formákat nyomtam a habzsák segítségével. 160 fokon sütöttem 15 percet.


Éléskamra vegán kelt sütik és piskóta lisztkeverék megvásárolható közvetlenül a gyártótól:

http://glutenmenteslisztek.hu/Eleskamra-vegan-keltes-sutemeny-piskota-glutenmentes

Válogass további termékeink közül is:

http://glutenmenteslisztek.hu/glutenmentes-webshop

A bejegyzés trackback címe:

https://eleskamravegan.blog.hu/api/trackback/id/tr3914887172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása