Éléskmara Magenta Gluténmentes csoda a családnak.

Éléskamra magenta receptek

Éléskamra piskóta tekercs (tojásos recept)

2019. június 10. - Anyasütireceptek

Éléskamra piskóta tekercs

 

 

 piskitatekercs2.jpgpiskotatekercs1.jpg

Derecskeiné Horváth Zsuzsa receptje:

Éléskamra magenta piskóta tekercs
Annyira, de annyira finom! Nem fojtós, nem száraz, nem nedves! Egyszerűen tökéletes! Pihe-puha!
Eper lekvárral töltöttem.

6 M-es tojást ketté választottam.
A sárgáját 30 g édesítővel jól felhabosítottam.
A fehérjét 30g édesítővel kemény habbá vertem.
A sárgájához hozzá kevertem 100 g Éléskamra vegán kelt sütik és piskóta lisztkeverék et (6 púpos ek).
Óvatos mozdulatokkal hozzá kevertem a tojásfehérje habot.
Sütőpapírral bélelt 30 X 36 cm-es tepsibe terítettem egyenletesen a tésztát.
200°C-ra előmelegített sütőben 10 percig sütöttem, majd 180°C-on további 15 percig.
Végezz tűpróbát.
Nedves konyharuhára borítottam a tésztát és azzal együtt feltekertem.
10 perc múlva kitekertem és rácson kihűtöttem a piskótát.
Megkentem eperlekvárral, feltekertem és meghintettem por édesítővel.
Jó étvágyat kívánok hozzá! Próbáljátok ki!

Éléskamra vegán kelt sütik és piskóta lisztkeverék megvásárolható közvetlenül a gyártótól:

http://glutenmenteslisztek.hu/Eleskamra-vegan-keltes-sutemeny-piskota-glutenmentes

Válogass további termékeink közül is:

http://glutenmenteslisztek.hu/glutenmentes-webshop

A bejegyzés trackback címe:

https://eleskamravegan.blog.hu/api/trackback/id/tr2914887208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása