Éléskmara Magenta Gluténmentes csoda a családnak.

Éléskamra magenta receptek

Kakaós csiga (tojásos, élesztőmentes recept)

2019. június 11. - Anyasütireceptek

Kakaós csiga

(tojásos, élesztőmentes recept)

 

kakaoscsigaelesztomentes.jpg

Balázsy Nóra receptje:

 

Kakaós csiga (Anyasüti, tojásos, élesztőmentes recept)

Mai reggelim � Kicsit változtattam a múltkori csiga receptemen, mert most a leveles tésztáshoz hasonlító ropogósabb csiga volt a cél �

Hozzávalók: 140 g Anyasüti keltes sütemények lisztkeverék, 100 g cocomas, 4 g Éléskamra sütőpor, 40 g olvasztott kókuszolaj, 20 g szirupos édesítő, 1 tojás

Először megolvasztottam a kókuszolajat, majd hozzáadtam a tojást, az édesítőt, a cocomast és a sütőport. Legvégül a lisztet adtam hozzá és kézi mixer dagasztószárával pár percet kevertem. 10 perc pihentetés után lisztezett szilikonlapon kinyújtottam, megkentem kókuszolajjal és összehajtottam, majd újra kinyújtottam. Ezt kétszer megismételtem. Megtöltöttem csokikrémmel, feltekertem, majd ujjnyi vastagságra felszeleteltem. 200 fokon sütöttem 25 percet.

A lisztkeveréket megvásárolhatod közvetlenül a gyártótól:
http://www.paleonagykereskedes.hu/anyasutilisztek

#anyasüti #nempaleo #tojásos #gluténmentes #tejmentes #cukormentes #élesztőmentes

A bejegyzés trackback címe:

https://eleskamravegan.blog.hu/api/trackback/id/tr9914889168

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása