Éléskmara Magenta Gluténmentes csoda a családnak.

Éléskamra magenta receptek

Linzer tojás nélkül (Éléskamra vegán, tojásmentes)

2019. június 10. - Anyasütireceptek

Linzer tojás nélkül

(Éléskamra vegán, tojásmentes)

 

linzertojasnelkulbalazsy.jpg

 

-Balázsy Nóra receptje

Linzer tojás nélkül (Éléskamra vegán, tojásmentes)

Hozzávalók (kb. 4-5 db-hoz): 40 g víz, 10 g szirupos édesítő (vagy más ízlés és diéta szerinti édesítő), 20 g olvasztott kókuszolaj, 20 g darált mandula, 70 g Éléskamra vegán palacsinta és keksz lisztkeverék

A kókuszolajat megolvasztottam, majd hozzáadtam a vizet, az édesítőt, legvégül pedig a liszteket. Alaposan elkevertem, majd fél órát hűtőben pihentettem. Hűtőből kivéve és átgyúrva nagyon könnyen kezelhető, rugalmas tésztát kapunk. Lisztezett felületen átgyúrtam, kinyújtottam és szaggattam. 180 fokon sütöttem kb. 12 percet. Amikor kihűltek lekvárral összeragasztottam. 

 

Éléskamra vegán palacsinta és keksz lisztkeverék megvásárolható közvetlenül a gyártótól:

http://glutenmenteslisztek.hu/Eleskamra-vegan-palacsinta-keksz-lisztkeverek-glutenmentes

Válogass további termékeink közül is:

http://glutenmenteslisztek.hu/glutenmentes-webshop

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eleskamravegan.blog.hu/api/trackback/id/tr3714887146

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása