Éléskmara Magenta Gluténmentes csoda a családnak.

Éléskamra magenta receptek

Krumplis pogácsa

2019. június 11. - Anyasütireceptek

Krumplis pogácsa

 

krumplispogacsa.jpg

Derecskeiné Horváth Zsuzsanna receptje

 

Gyermekkorom nagy kedvence volt ez a pogácsa.
Ismeritek ezt a receptet? Zsírban sült krumplis pogácsa néven ismerem. Leves mellé ettük, kenyér helyett.
Nosztalgiáztam egy kicsit. � Felesben készítettem fehér batátával, a másik fele pedig sima burgonyával, mer nem mindenki szereti az édes burgonyát, (túl édes a sós ételekben).

250 g főtt, tört (fehér) batáta
kb.: 100 g Éléskamra vegán kelt sütik és piskóta lisztkeverék

1-2 tk só (attól függően, mennyire sós vízben főztük a krumplit)
liszt a gyúráshoz, nyújtáshoz
zsiradék a sütéshez

A még meleg, főtt, tört burgonyát összegyúrtam a sóval és liszttel.
Lisztezett felületen 0,5 cm vastagra nyújtottam és tetszés szerinti nagyságúra szaggattam.
Közepesen forró, bő zsiradékban, mindkét oldalát aranybarnára sütöttem. Hamar sül, így érdemes előre kiszaggatni az egészet.
A képen egyik fele sima burgonyás, a másik édes burgonyás. Ízében van csak különbség.
Kívül finom ropogós, belül puha.

 

Éléskamra vegán kelt sütik és piskóta lisztkeverék megvásárolható közvetlenül a gyártótól:

http://glutenmenteslisztek.hu/Eleskamra-vegan-keltes-sutemeny-piskota-glutenmentes

Válogass további termékeink közül is:

http://glutenmenteslisztek.hu/glutenmentes-webshop

A bejegyzés trackback címe:

https://eleskamravegan.blog.hu/api/trackback/id/tr9214889202

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása