Éléskmara Magenta Gluténmentes csoda a családnak.

Éléskamra magenta receptek

Vegán, gluténmentes, cukormentes, tejmentes, kovászos, fahéjas csiga

2019. június 10. - Anyasütireceptek

Vegán, gluténmentes, cukormentes, tejmentes, kovászos, fahéjas csiga

 

kovaszosfahejascsiga.jpg

 

Derecskeiné Horváth Zsuzsa receptje

Vegán, gluténmentes, cukormentes, tejmentes, kovászos, fahéjas csiga

Hozzávalók:

250 g Éléskamra vegán kelt sütik és piskóta lisztkeverék

40 g diéta szerinti édesítő

120 ml víz

150 g Éléskamra vegán kovász

https://anyasutireceptek.blog.hu/2019/05/06/anyasuti_kovasz

20 g paleolaj

Töltelék:

kókuszolaj

diéta szerinti édesítő

őrölt fahéj

Elkészítés: a tészta hozzávalóit alaposan összegyúrtam, majd teljesen lefedve (azért, hogy ne száradjon ki) egy éjszakát a hűtőben pihentettem.

A pihentetett tésztát, lisztezett felületen téglalap alakúra kinyújtottam, kb.: 1 cm vastagra.

Megkentem kókuszolajjal és megszórtam ízlés szerint por édesítő és fahéj keverékével. (Bőven szórjuk, úgy lesz finom!)

Feltekertem, majd 2 cm -es darabokra vágtam.

Sütőpapíros tepsibe téve (nem kell szorosan rakni) addig pihentettem amíg a sütő 200°-ra melegedett.

200°-on 5 percig sütöttem, majd 180°-on további 15 percig (sütőtől függően lehet 20 perc is).

Rácson kihűtöttem.

Jó étvágyat hozzá!

 

Éléskamra vegán kelt sütik és piskóta lisztkeverék megvásárolható közvetlenül a gyártótól:

http://glutenmenteslisztek.hu/Eleskamra-vegan-keltes-sutemeny-piskota-glutenmentes

Válogass további termékeink közül is:

http://glutenmenteslisztek.hu/glutenmentes-webshop

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eleskamravegan.blog.hu/api/trackback/id/tr7814887222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása