Éléskmara Magenta Gluténmentes csoda a családnak.

Éléskamra magenta receptek

Fatörzs kifli (Éléskamra vegán, tojásmentes, élesztőmentes)

2019. június 11. - Anyasütireceptek

Fatörzs kifli

(Éléskamra vegán, tojásmentes, élesztőmentes)

 

fatorzskifli.jpg

Balázsy Nóra receptje

 

Ezt tegnap megláttam, megkívántam és megcsináltam � �

Hozzávalók (2 nagy darabhoz): 20 g olvasztott kókuszolaj, 120 g növényi tej, 40 g cocomas, 70 g Éléskamra vegán kelt sütik és piskóta lisztkeverék , 110 g Éléskamra Vegán házi fehér kenyér lisztkeverék , 5 g sütőpor, 50 g szirupos édesítő (vagy más ízlés és diéta szerinti édesítő)

Elkészítés: A kókuszolajat megolvasztottam, majd hozzáadtam a tejet, cocomast, édesítőt, sütőport. Legvégül pedig a kétféle lisztet és kézi mixer dagasztószárával alaposan elkevertem pár perc alatt.(Ekkor még nagyon lágy a tészta) A tésztát elfeleztem és az egyik feléhez hozzáadtam 10 g kakaóport. (A tészta fele kb. 200 g) Hűtőben pihentettem 20 percet. Ezután minimálisan lisztezett felületen óvatosan átgörgettem és a fehér valamint a kakaós tésztát is elfeleztem. Formázás: az egyik kakaós golyót lelapítottam, majd ráhelyeztem az egyik fehér golyót és így kinyújtottam ovális alakúra. Óvatosan feltekertem. (Végig csak nagyon minimális lisztet használtam, hogy utána összetapadjon majd a tészta) Sütőpapírral bélelt tepsire helyeztem és három helyen bevágtam. 200 fokon sütöttem 10 percet, majd 180 fokon 30 percet. Az utolsó 5 perc előtt lekentem pici mézzel, amit pici vízzel hígítottam.

Éléskamra Vegán házi fehér kenyér lisztkeverék megvásárolható közvetlenül a gyártótól:

http://glutenmenteslisztek.hu/Eleskamra-vegan-hazi-kenyer-lisztkeverek-glutenmentes

Éléskamra vegán kelt sütik és piskóta lisztkeverék megvásárolható közvetlenül a gyártótól:

http://glutenmenteslisztek.hu/Eleskamra-vegan-keltes-sutemeny-piskota-glutenmentes

Válogass további termékeink közül is:

http://glutenmenteslisztek.hu/glutenmentes-webshop

A bejegyzés trackback címe:

https://eleskamravegan.blog.hu/api/trackback/id/tr2414889158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása