Éléskmara Magenta Gluténmentes csoda a családnak.

Éléskamra magenta receptek

Éléskamra vegán magvas kenyér (kívűl-belül magvas)

2019. június 10. - Anyasütireceptek

Éléskamra vegán magvas kenyér
(kívűl-belül magvas)

kivulbelumagvas3.jpg

kivulelulmagvas1.jpg

 

Derecskeiné Horváth Zsuzsa szuper kenyérkéje:

 

Hozzávalók:
1 csomag Éléskamra Vegán házi fehér kenyér lisztkeveréket, a csomagoláson megadott recept szerint, összekevertem még 1 ek arany lenmagpehellyel, 1 ek lenmagpehellyel és 1 ek szezámpehellyel.
A csomagoláson megadott receptben a kókuszolaj helyett olíva olajat, a citromlé helyett alma ecetet használtam.

A bekevert tésztát pihentettem, majd enyhén lisztezett felületen megformáztam.


Ízlés szerint 1 tk arany lenmagpelyhet, 1 tk lenmagpelyhet és 1 tk szezámpelyhet összekevertem és beleforgattam a kenyeret.
Sütés előtt keresztben bevágtam a tetejét és 200°-ra előmelegített sütőben 30 percig, majd 180°-on további 30 percig sütöttem.
Ízlés szerint bármilyen magvakkal elkészíthető.
Rácson teljesen kihűtöttem.

 

Éléskamra Vegán házi fehér kenyér lisztkeverék megvásárolható közvetlenül a gyártótól:

http://glutenmenteslisztek.hu/Eleskamra-vegan-hazi-kenyer-lisztkeverek-glutenmentes

Válogass további termékeink közül is:

http://glutenmenteslisztek.hu/glutenmentes-webshop

A bejegyzés trackback címe:

https://eleskamravegan.blog.hu/api/trackback/id/tr7314887196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása