Éléskmara Magenta Gluténmentes csoda a családnak.

Éléskamra magenta receptek

Vegán "túrós" batyu (Éléskamra vegán, élesztőmentes, tojásmentes, vegán recept)

2019. június 10. - Anyasütireceptek

Vegán "túrós" batyu

(Éléskamra vegán, élesztőmentes, tojásmentes, vegán recept)

 

veganturos1.jpg

veganturos2.jpg 

Balázsy Nóra receptje

Hozzávalók: 20 g olvasztott kókuszolaj, 120 g növényi tej, 40 g cocomas, 90 g Éléskamra vegán kelt sütik és piskóta lisztkeverék, 110 g Éléskamra Vegán házi fehér kenyér lisztkeverék , 5 g sütőpor, 50 g szirupos édesítő (vagy más ízlés és diéta szerinti édesítő)
Töltelék: 50 g köles, 80 g cocomas, kb. 150-200 g víz (amennyi vizet felvesz majd főzés közben), citromlé, vanília, 20 g mandulaőrlemény, 20 g mazsola, egy kiskanál szirupos édesítő (vagy más ízlés és diéta szerinti édesítő)
Elkészítés: A kókuszolajat megolvasztottam, majd hozzáadtam a tejet, cocomast, édesítőt, sütőport. Legvégül pedig a kétféle lisztet és kézi mixer dagasztószárával alaposan elkevertem pár perc alatt. Hűtőben pihentettem 30 percet. Ezután lisztezett felületen átgyúrtam és sodrófával kinyújtottam kb. fél ujjnyi vastagságra. 6 felé vágtam, mindegyik közepébe raktam a töltelékből és a tészta négy sarkát összecsípve formáztam. Sütőpapírral bélelt tepsibe helyeztem. 200 fokon sütöttem 10 percet, majd 180 fokon 15 percet.
Töltelék: A kölest vízzel átmostam, leszűrtem, majd feltettem főni 80 g cocomassal és 80 g vízzel. Fedő alatt főztem, de nagyon gyakran kevergettem, hogy le ne égjen és folyamatosan pótoltam a vizet. Ezért összesen kb. 150-200 g víz kellett hozzá, de pontosan nem mértem, mindig csak annyival felöntöttem, hogy ellepje. Kb. 20 percig főztem, a végén adtam hozzá pár csepp vaníliát, pár csepp citromlevet, a mandulát, a mazsolát és a mézet. Fedő alatt hagytam kihűlni.

Éléskamra vegán kelt sütik és piskóta lisztkeverék megvásárolható közvetlenül a gyártótól:

http://glutenmenteslisztek.hu/Eleskamra-vegan-keltes-sutemeny-piskota-glutenmentes

Éléskamra Vegán házi fehér kenyér lisztkeverék megvásárolható közvetlenül a gyártótól:

http://glutenmenteslisztek.hu/Eleskamra-vegan-hazi-kenyer-lisztkeverek-glutenmentes

Válogass további termékeink közül is:

http://glutenmenteslisztek.hu/glutenmentes-webshop

A bejegyzés trackback címe:

https://eleskamravegan.blog.hu/api/trackback/id/tr8314887110

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása