Éléskmara Magenta Gluténmentes csoda a családnak.

Éléskamra magenta receptek

Mindenmentes, palacsintatésztás bodza virág

2019. június 11. - Anyasütireceptek

Mindenmentes, palacsintatésztás bodza virág

mindenmentesbodza.jpg

Derecskeiné Horváth Zsuzsanna receptje

Mindenmentes, palacsintatésztás bodza virág

Éléskamra vegán palacsinta és keksz lisztkeveréket a csomagoláson lévő recept szerint bekevertem annyi különbséggel, hogy az alaprecept szerinti növényi tej helyett is, szénsavas ásványvizet használtam.


Az egészséges, kinyílt bodza virágokat bele mártottam a tésztába, kis szárat hagyva a virágokon, majd forró zsiradékban, mindkét oldalát aranybarnára sütöttem.
Mielőtt megfordítottam, levágtam a vastag szárat.
Fahéjas édedítővel megszórva tálaltam.

Éléskamra vegán palacsinta és keksz lisztkeverék megvásárolható közvetlenül a gyártótól:

http://glutenmenteslisztek.hu/Eleskamra-vegan-palacsinta-keksz-lisztkeverek-glutenmentes

Válogass további termékeink közül is:

http://glutenmenteslisztek.hu/glutenmentes-webshop

A bejegyzés trackback címe:

https://eleskamravegan.blog.hu/api/trackback/id/tr6914889192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása