Éléskmara Magenta Gluténmentes csoda a családnak.

Éléskamra magenta receptek

Kürtöskalács ( tojásos, élesztőmentes)

2019. június 11. - Anyasütireceptek

Kürtöskalács

(tojásos, élesztőmentes)

 

kurtoskalacstojasos.jpg

 

Balázsy Nóra receptje

 

Mióta egy-két napja megvettem a nyári hűtőtáskánkat, azóta csak a kürtöskalácson járt az eszem � Muszáj volt sütnöm, nem volt más választásom � Isteni lett �

Hozzávalók (2 db-hoz): 1 tojássárgája, 25 g méz (vagy ízlés és diéta szerinti egyéb édesítő), fél doboz cocomas, 2-3 g sütőpor, 10 g olvasztott kókuszolaj, 3 g citromlé, 5 g bambuszrost liszt, 100 g Éléskamra vegán kelt sütik és piskóta lisztkeverék

Elkészítés: Megolvasztottam a kókuszolajat, kimértem a mézet, a cocomast és a citromlevet, majd hozzáadtam a tojássárgát. Végül rászórtam a sütőport és a liszteket. Kézi mixer dagasztószárával kikevertem pár perc alatt, ezután 30 percet pihentettem. Pihentetés után két felé vettem a tésztát, átgyúrtam, vékonyra kisodortam. Csak nagyon minimális lisztet használtam, hogy összetapadjon majd a tészta, ha feltekerem. Két darab üditős üveget alufóliával betekertem és arra tekertem rá a tésztát. Nem olajoztam be az üveget, mert akkor lecsúszik róla a tészta. Csak a tészta két végét olajoztam picit, hogy összetapadjon. Úgy könnyebb feltekerni, ha a tészta a pulton marad és az üveget mozgatom. A végén óvatosan rányomkodtam a tésztát. Majd egy tepsibe állítottam az üvegeket.180 fokon sütöttem 20-25 percet. Az utolsó 5 perc előtt lekentem pici mézzel, amihez pár csepp meleg vizet adtam.

Éléskamra vegán kelt sütik és piskóta lisztkeverék megvásárolható közvetlenül a gyártótól:

http://glutenmenteslisztek.hu/Eleskamra-vegan-keltes-sutemeny-piskota-glutenmentes

Válogass további termékeink közül is:

http://glutenmenteslisztek.hu/glutenmentes-webshop

A bejegyzés trackback címe:

https://eleskamravegan.blog.hu/api/trackback/id/tr4414889162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása