Éléskmara Magenta Gluténmentes csoda a családnak.

Éléskamra magenta receptek

Gyümölcsös piskóta (tojásos recept)

2019. június 10. - Anyasütireceptek

Gyümölcsös piskóta (tojásos recept)

 

gyumolcsospikota.jpg

Balázsy Nóra receptje

 

A legjobb nyári süti, sima piskóta tele gyümölcsökkel 

Hozzávalók: 6 tojás, 60 g szirupos édesítő (vagy más ízlés és diéta szerinti édesítő), 90 g Éléskamra vegán kelt sütik és piskóta lisztkeverék

Elkészítés: A 6 db tojást kettéválasztottam, a fehérjéhez egy csipet sót adtam és kemény habbá vertem. A sárgájához hozzáadtam a szirupos édesítőt és habosra kevertem. Ezután hozzáadtam a lisztet, alaposan kikevertem, végül beleforgattam a fehérjehabot. Egy sütőpapírral bélelt tepsibe öntöttem a tésztát és megszórtam gyümölcsökkel. 180 fokon sütöttem 25-30 percet.

 

Éléskamra vegán kelt sütik és piskóta lisztkeverék megvásárolható közvetlenül a gyártótól:

http://glutenmenteslisztek.hu/Eleskamra-vegan-keltes-sutemeny-piskota-glutenmentes

Válogass további termékeink közül is:

http://glutenmenteslisztek.hu/glutenmentes-webshop

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eleskamravegan.blog.hu/api/trackback/id/tr814887180

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása