Éléskmara Magenta Gluténmentes csoda a családnak.

Éléskamra magenta receptek

Amerikai palacsinta (tojásos recept)

2019. április 09. - Anyasütireceptek

Amerikai palacsinta

(tojásos recept)

amerikaipalacsintatojasos.jpg

Balázsy Nóra receptje:

Amerikai palacsinta (Anyasüti, tojásos recept)

Vasárnapi reggeli ötlet 

Hozzávalók: (7-8 db mini babakézbe való palacsintához) 
1 tojás, 3 g sütőpor, 15 g méz (vagy más ízlés és diéta szerinti édesítő) , 20 g cocomas, 40 g Éléskamra vegán palacsinta és keksz lisztkeverék (Rizstejszínnel is kipróbáltam, akkor 50 g liszt szükséges a tésztához)

Egy tálban kimértem a mézet és a cocomast, ráütöttem a tojást, majd rászórtam a sütőport. Végül rászórtam a lisztet és az egészet alaposan összekevertem egy kézi habverővel. Pár percet pihentettem, ezután a palacsintasütőt kikentem kókuszolajjal és felmelegítettem. Egy evőkanállal pici korong formákat csurgattam a palacsintasütőbe. Alacsony lángon sütöttem, oldalanként egy-két percig.

Éléskamra vegán palacsinta és keksz lisztkeverék megvásárolható közvetlenül a gyártótól:

http://glutenmenteslisztek.hu/Eleskamra-vegan-palacsinta-keksz-lisztkeverek-glutenmentes

Válogass további termékeink közül is:

http://glutenmenteslisztek.hu/glutenmentes-webshop

A bejegyzés trackback címe:

https://eleskamravegan.blog.hu/api/trackback/id/tr9514751347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása