Éléskmara Magenta Gluténmentes csoda a családnak.

Éléskamra magenta receptek

Kalács (tojásos, élesztős recept)

2019. április 09. - Anyasütireceptek

Kalács

(tojásos, élesztős recept)

kalacstojasoselesztos.jpg

Balázsy Nóra receptje:

Kalács (tojásos, élesztős recept)

Mindig imádtam a kalácsot és már nagyon hiányzott. Most végre az új Éléskamra vegán liszttel sikerült egy nagyon finomat sütnöm  Én imádom  Aki teheti mézzel süsse, azzal az igazi  Isteni illata van amikor sül  

Hozzávalók: 2 tojássárgája, 50 g méz, 1 doboz cocomas, fél csomag por élesztő, 20 g olvasztott kókuszolaj, 5 g citromlé, pici só, 10 g bambuszrost liszt, 250 g Éléskamra vegán kelt sütik és piskóta lisztkeverék

Elkészítés: Egy tálban összekevertem a liszteket és a porélesztőt. Ezután megolvasztottam a kókuszolajat és kimértem a mézet, a cocomast és a citromlevet. Minden nedves hozzávalót egyszerre öntöttem a liszthez és egyből elkezdtem dagasztani. Kézi mixer dagasztószárával dagasztottam 15 percig. 15 perc után nagyon jó állagú, ruganyos, fényes kelt tésztát kaptam. Meleg helyen kelesztettem 30-35 percet. Nagyon jól megemelkedik. A megkelt tésztát kiöntöttem a szilikonos nyújtólapra, de már nem gyúrtam át. 3 részre vágtam és gyúrás nélkül kisodortam 3 rudat, amit szorosan összefontam. Nem liszteztem, mert akkor nem sülnek össze. Csak olajos kézzel sodortam ki. Az összefont kalácsot újabb 30 percig kelesztettem. 180 fokon sütöttem 30-35 percet. Félidőben lekenhető tojássárgával.

Éléskamra vegán kelt sütik és piskóta lisztkeverék megvásárolható közvetlenül a gyártótól:

http://glutenmenteslisztek.hu/Eleskamra-vegan-keltes-sutemeny-piskota-glutenmentes

Válogass további termékeink közül is:

http://glutenmenteslisztek.hu/glutenmentes-webshop

A bejegyzés trackback címe:

https://eleskamravegan.blog.hu/api/trackback/id/tr7414751377

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása