Éléskmara Magenta Gluténmentes csoda a családnak.

Éléskamra magenta receptek

Tepertős hajtogatott "pogácsa"

2019. április 11. - Anyasütireceptek

Tepertős hajtogatott "pogácsa"

 

tepertospogacsa.jpg

Kiss Viktória zseniális receptje! :) 

 

Tepertős hajtogatott "pogácsa"


Éléskamra vegán kelt sütik és piskóta lisztkeverékből készült a zacskón lévő recept szerint, annyi változtatással, hogy a zsiradék tepertőkrém volt, illetve természetesen nem került bele édesítő, hanem egy kis só.


A hajtogatásnál is került bele még tepertőkrém.

Kinyújtottam a tésztát, megkentem a krémmel vékonyan, majd a hajtogattam a tésztát, újra kinyújtottam, ismét lekentem, hajtogattam, kinyújtottam és időspórolás miatt nem pogácsaszaggatót használtam csupán négyzetekre vágtam.

Lekentem tojással, megszórtam szezámmaggal. 

Kb. 15 percig sütöttem.

Nagyon finom, és a rétegek is szépek lettek 

 

 

Éléskamra vegán kelt sütik és piskóta lisztkeverék megvásárolható közvetlenül a gyártótól:

http://glutenmenteslisztek.hu/Eleskamra-vegan-keltes-sutemeny-piskota-glutenmentes

Válogass további termékeink közül is:

http://glutenmenteslisztek.hu/glutenmentes-webshop

A bejegyzés trackback címe:

https://eleskamravegan.blog.hu/api/trackback/id/tr8314757759

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása