Éléskmara Magenta Gluténmentes csoda a családnak.

Éléskamra magenta receptek

Éléskamra Stíriai metélt (tojásos recept)

2019. április 24. - Anyasütireceptek

Éléskamra Stíriai metélt

 

eleskamrstiriaitojasos.jpg

 

Derecskeiné Horváth Zsuzsa receptje:

Hozzávalók:
50 dkg túró (vagy totu)
30 dkg Éléskamra vegán nokedli és házi tészta lisztkeverék

4 tojás
2 csipet só
8 dkg vaj (vagy kókuszzsír)
10 dkg diéta szerinti (por) édesítő
ízlés szerint vanília
3 dl tejföl ( vagy totu krém extra, vagy kesu tejszín)
30 g Éléskamra vegán panírozó keverék

1 kezeletlen citrom reszelt héja
ízlés szerint mazsola
1 ek vaj, vagy kókuszzsír
1 ek Éléskamra vegán panírozó keverék

Elkészítés: az áttört túrót (vagy totut) a liszttel, 2 egész tojással, sóval összegyúrtam.
Kinyújtottam, ujjnyi szélességűre vágtam, majd enyhén sós vízben kifőztem a metéltet. Leöblítettem, lecsepegtettem.
A puha vajat, (vagy kókuszzsírt,) az édesítővel, vaníliával habosra kevertem, hozzá adtam a két tojássárgáját, a tejfölt, (vagy kesutejszínt) a panírozó keveréket és a reszelt citromhéjat.
Beleforgattam a túrós metéltet, végül a két tojás fehérje, keményre vert habját is, majd hozzá atam még egy marék mazsolát.
Egy hőálló tálat kikentem 1 ek. vajjal és megszórtam a morzsával.
Beleöntöttem a masszát
A tetejét is megszórtam kevés morzsával, majd 180 fokra előmelegített sütőben 40 percig sütöttem.
Por édesítővel megszórva tálaltam.
Jó étvágyat kívánok hozzá!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eleskamravegan.blog.hu/api/trackback/id/tr1014783880

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása