Éléskmara Magenta Gluténmentes csoda a családnak.

Éléskamra magenta receptek

Lasagne

2019. március 29. - Anyasütireceptek

Lasagne

 

lasagnederecskei.jpg

Derecskeiné Horváth Zsuzsa receptje:

 

Hozzávalók a tésztához: 
200 g Éléskamra vegán nokedli és házi tészta lisztkverék
2 M-es tojás
40-50 ml víz (jól gyúrható tészta legyen)
2 nagy csipet só
A tészta hozzávalóit összegyúrtam és 30 percig pihentettem.

60 dkg darált húst 2 ek. zsiradékon fehéredésig pirítottam.
Felöntöttem 0,5 l cukormentes, sűrített paradicsommal, és 1 dl vízzel.
1 ek. szárított vöröshagymával, sóval, oregánóval és 2 csipet kakukkfűvel ízesítettem.
2 dl mandulatejet sűrűre főztem 3 ek. Éléskamra Szórásra, sűrítésre használható liszttel.
Sóztam, borsoztam és őrölt szerecsendióval ízesítettem. Végül a húsos ragúhoz kevertem.
A tésztát lisztezett felületen átgyúrtam és 3 részre osztottam.
Egyenként kinyújtottam 20 X 20 cm-es lappá.
20 X 20 cm-es hőálló tálat kikentem olíva olajjal.
Rétegeztem: alulra tészta, majd ragú, legfelül ragú, végül éven túl érlelt sajt.
200 °C-ra előmelegített sütőben 35 percig sütöttem.

Éléskamra vegán nokedli és házi tészta lisztkverék

http://glutenmenteslisztek.hu/Eleskamra-vegan-nokedli-teszta-lisztkeverek-glutenmentes-anyasuti

Válogass további termékeink közül is:

http://glutenmenteslisztek.hu/glutenmentes-webshop

A bejegyzés trackback címe:

https://eleskamravegan.blog.hu/api/trackback/id/tr10014726637

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása