Éléskmara Magenta Gluténmentes csoda a családnak.

Éléskamra magenta receptek

Mini hamburger zsemle (tojásos recept)

2019. március 29. - Anyasütireceptek

Mini hamburger zsemle

(élesztőmentes, tojásos recept)

A képen a következők lehetnek: étel

 Balázsy Nóra receptje

 

Nagyon puha 

Hozzávalók (4 db mini zsemléhez): 20 g olvasztott kókuszolaj, 60 ml növényi tej, 20 g rizstejszín, 10 g szirupos édesítő (vagy más ízlés és diéta szerinti édesítő) , 1 tojás, pici só, 4 g sütőpor, 170 g Éléskamra Vegán házi fehér kenyér lisztkeverék (Rizstejszín helyett cocomas-al is lehet készíteni, akkor elég 160 g liszt)

Elkészítés: Egy tálba kimértem a kókuszolajat és mikróban megolvasztottam, ezután hozzáadtam a tejet, tejszínt, édesítőt, tojást, sót és sütőport. Legvégül a lisztet öntöttem hozzá és kézi mixer dagasztószárával pár perc alatt alaposan kikevertem. Ekkor még nagyon lágy, ragacsos a tészta. Pár percet pihentettem, utána óvatosan kiöntöttem lisztezett szilikonos nyújtólapra és csak átgörgettem rajta, hogy egy gombócot kapjak. Nem gyúrtam át, nem is lehetne, mert nagyon lágy a massza, de így lesz nagyon puha zsemlénk élesztő hozzáadása nélkül. A gombócot négy részre vágtam és óvatosan zsemléket formáztam belőle. Sütőpapírral bélelt tepsire helyeztem és kézzel lenyomkodtam hogy lapos legyen, picit meg fog emelkedni. 180 fokon sütöttem 20 percet. Félidőben lekenhető növényi tejjel, paradicsomszósszal vagy tojással és pici szezámmagot szórtam rá.

 

Éléskamra Vegán házi fehér kenyér lisztkeverék megvásárolható közvetlenül a gyátótól:

http://glutenmenteslisztek.hu/Eleskamra-vegan-hazi-kenyer-lisztkeverek-glutenmentes

Válogass toábbi termékeink közül is:

http://glutenmenteslisztek.hu/glutenmentes-webshop

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eleskamravegan.blog.hu/api/trackback/id/tr4114726423

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása