Éléskmara Magenta Gluténmentes csoda a családnak.

Éléskamra magenta receptek

Pizzás csiga (tojásos, élesztőmentes)

2019. március 29. - Anyasütireceptek

Pizzás csiga

(tojásos, élesztőmentes)

 

pizzascsiga.jpg

Balázsy Nóra receptje:

Hozzávalók: 200 g Éléskamra vegán kelt sütik és piskóta lisztkeverék, 150 g cocomas, 4 g Éléskamra sütőpor, 20 g olvasztott kókuszolaj, 1 tojás, só, ízlés szerint fűszerek

Először megolvasztottam a kókuszolajat, majd hozzáadtam a tojást, a cocomast és a sütőport. Szórtam rá bőven sót és fűszereket, mivel a cocomas miatt enyhén édeskés a tészta. Legvégül a lisztet adtam hozzá és kézi mixer dagasztószárával pár percet kevertem. 10 perc pihentetés után lisztezett szilikonlapon kinyújtottam, megkentem paradicsomszósszal, sonkával, sajttal és kaliforniai paprikával töltöttem. Feltekertem, majd ujjnyi vastagságra felszeleteltem. 180 fokon sütöttem 30 percet.

Édes csigákhoz is jó a tészta, mivel a töltelék amúgy is ízlés szerinte édesítve van és a tészta is enyhén édes a cocomas miatt, ezért pluszba már nem is tettem a tésztába semmit.

 

Éléskamra vegán kelt sütik és piskóta lisztkeverék megvásárolható közvetlenül a gyártótól:

http://glutenmenteslisztek.hu/Eleskamra-vegan-keltes-sutemeny-piskota-glutenmentes

Válogass további termékeink közül is:

http://glutenmenteslisztek.hu/glutenmentes-webshop

A bejegyzés trackback címe:

https://eleskamravegan.blog.hu/api/trackback/id/tr9614726775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása