Éléskmara Magenta Gluténmentes csoda a családnak.

Éléskamra magenta receptek

Ropogós tortilla chips (tojásmentes, élesztőmentes)

2019. március 29. - Anyasütireceptek

Ropogós tortilla chips

( tojásmentes, élesztőmentes)

 

ropogos_tortilla_chips.jpg

Balázsy Nóra receptje:

Hozzávalók: 5 g olvasztott kókuszolaj, 40 g víz, 50 g Éléskamra Vegán házi fehér kenyér lisztkeverék, só, ízlés szerint fűszerek

Elkészítés: Egy tálban kimértem a kókuszolajat és mikróban megolvasztottam, majd hozzáadtam a fűszereket és a vizet. Legvégül a lisztet adtam hozzá és kézi mixer dagasztószárával alaposan elkevertem. Pár perc pihentetés után lisztezett szilikonos nyújtólapon (ami betehető sütőbe) nagyon vékonyra kinyújtottam, majd felvágtam. A nyújtólapot egy tepsire helyeztem és 180 fokos sütőben sütöttem 12-14 percet. A végén már figyelni kell mert könnyen megéghet.

Éléskamra Vegán házi fehér kenyér lisztkeverék megvásárolható közvetlenül a gyártótól:

http://glutenmenteslisztek.hu/Eleskamra-vegan-hazi-kenyer-lisztkeverek-glutenmentes

Válogass további termékeink közül is:

http://glutenmenteslisztek.hu/glutenmentes-webshop

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eleskamravegan.blog.hu/api/trackback/id/tr5814726605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása