Éléskmara Magenta Gluténmentes csoda a családnak.

Éléskamra magenta receptek

"croissant"

2019. április 09. - Anyasütireceptek

 "croissant"

croissant.jpg

Zalán életében először 2 napja evett croissant. Persze Marci is. 
Le volt nyűgözve. Egész nap csak ezt kérte. Na de én sem vetettem meg azt a 2 darabot, amit langyosan befaltam a kávé után.  ki kell próbálnod. Tényleg. Mert mennyei.

Keltes fajta, nem leveles. - de arra is keresünk megoldást. 

Nagyon fini puhák. 
Szilvalekvár, eperlekvár, csokikrém. Lehessen válogatni. 

Az Éléskamra vegán kelt sütik és piskóta lisztkeverékkel készült, a csomagoláson lévő recept szerint, a sütőporos, élesztő nélküli vegán verzióban. Egy adagból 13 db közepes méretű lett. Hozzászólásba tettem fázisfotót is. Sütés 180 fok 20 perc. Tetejét kókuszzsírral kentem le.

Holnap újra sütjük. Pudinggal. 

 

Éléskamra vegán kelt sütik és piskóta lisztkeverék megvásárolható közvetlenül a gyártótól:

http://glutenmenteslisztek.hu/Eleskamra-vegan-keltes-sutemeny-piskota-glutenmentes

Válogass további termékeink közül is:

http://glutenmenteslisztek.hu/glutenmentes-webshop

A bejegyzés trackback címe:

https://eleskamravegan.blog.hu/api/trackback/id/tr7114751477

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása