Éléskmara Magenta Gluténmentes csoda a családnak.

Éléskamra magenta receptek

Glutén, cukor és tejmentes répatorta (tojásos recept)

2019. április 24. - Anyasütireceptek

Glutén, cukor és tejmentes répatorta

 

repatorta1.jpg

 

Derecskeiné Horváth Zsuzsa receptje:

Hozzávalóka tésztához:
30 dkg (sajtreszelőn) reszelt répa
10 dkg darált dió
5 dkg szárazon pirított dió, apróbbra vágva (el is hagyható)
10 dkg diéta szerinti édesítő
5 dkg Éléskamra vegán kelt sütik és piskóta lisztkeverék

1 tk foszfátmentes sütőpor

1 kezeletlen citrom reszelt héja
20 ml frissen facsart citromé
20 g kókuszolaj
4 M-es tojás

Hozzávalók a krémhez:
10 dkg totu krém (tejterméket fogyasztóknak mascarpone)
2 dl jól behűtött kókusztejszín (tejterméket fogyasztóknak tejszín)
ízlés szerint por édesítő
1 kezeletlen citrom reszelt héja és leve

Díszítés: ízlés szerint.

Elkészítés: a tészta folyékony hozzávalóit összekevertem az édesítővel.
A lisztet összekevertem a sütőporral, a darált dióval és a folyékony hozzávalókhoz kevertem.
Végül hozzá adtam a reszelt répát, citromhéjat és a darabolt diót.
Kókuszolajjal enyhén kikent, 22 cm-es szilikon sütőformába egyengettem a tésztát és 180°-n 45 percig sütöttem.
Rácson kihűtöttem.
A jól behűtött kókusztejszínt a por édesítővel kemény habbá vertem, és a totu krémhez kevertem.
Reszelt citromhéjjal és citromlével ízesítettem.
Megkentem a torta tetejét a krémmel, díszítettem, majd jól behűtve tálaltam.
Jó étvágyat hozzá!

 

Éléskamra vegán kelt sütik és piskóta lisztkeverék megvásárolható közvetlenül a gyártótól:

http://glutenmenteslisztek.hu/Eleskamra-vegan-keltes-sutemeny-piskota-glutenmentes

Válogass további termékeink közül is:

http://glutenmenteslisztek.hu/glutenmentes-webshop

A bejegyzés trackback címe:

https://eleskamravegan.blog.hu/api/trackback/id/tr5514783856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása