Éléskmara Magenta Gluténmentes csoda a családnak.

Éléskamra magenta receptek

Zöldségleves tojásmentes csipetkével

2019. május 14. - Anyasütireceptek

Zöldségleves tojásmentes csipetkével

 

zoldseglevescsipetkevestojasmentes.jpg

 

Derecskeiné Horváth Zsuzsa receptje

 

Zöldségleves tojásmentes csipetkével

Először a tésztát gyúrtam össze és pihentettem: 100 g Éléskamra vegán nokedli és házi tészta lisztkeverék , 3 g só és kb 70 g víz. (Kemény, de formázható tésztát kell kapnunk.)

Hagymát dinszteltem kevés zsiradékon (nem pirítottam), majd apróra vágott répát, zöldséget és zellert is hozzá adva, pár percig tovább dinszteltem, így a répa szép színt ad a levesnek.
Felöntöttem vízzel, sóztam, majd feldarabolt friss zöld spárgát is adtam hozzá.
Mikor megfőttek a zöldségek, a pihentetett tésztát egy tányérra csipkedtem, majd egyszerre a levesbe szórtam, néha megkeverve még 2 percig főztem.

Éléskamra vegán nokedli és házi tészta lisztkeverék megvásárolható közvetlenül a gyártótól:

http://glutenmenteslisztek.hu/Eleskamra-vegan-nokedli-teszta-lisztkeverek-glutenmentes-anyasuti

Válogass további termékeink közül is:

http://glutenmenteslisztek.hu/glutenmentes-webshop

A bejegyzés trackback címe:

https://eleskamravegan.blog.hu/api/trackback/id/tr1314825638

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása