Éléskmara Magenta Gluténmentes csoda a családnak.

Éléskamra magenta receptek

Gofri szendvics ( tojásos recept)

2019. március 29. - Anyasütireceptek

Gofri szendvics

(tojásos recept)

gofriszendvicstojasos.jpg

Balázsy Nóra receptje:

Hozzávalók: 1 tojás, 40 g Éléskamra vegán palacsinta és keksz lisztkeverék, 25 g növényi tej, 5 g olvasztott kókuszolaj, só, fűszerek, ízlés szerint kerülhet bele apróra vágott sonka, reszelt sajt

A tojásokat kettéválasztottam és a fehérjét egy csipet sóval kemény habbá vertem. A sárgájához adtam először az olvasztott kókuszolajat, a tejet, végül a lisztet és az egészet alaposan kikevertem egy kézi habverővel. A legvégén óvatosan beleforgattam a tojásfehérjét. 10 percet pihentettem majd kevertem még bele reszelt sajtot, apróra vágott sonkát, kaliforniai paprikát. Pár perc alatt megsütöttem, majd sonkával, sajttal megtöltöttem.

Éléskamra vegán palacsinta és keksz lisztkeverék megvásárolható közvetlenül a gyártótól:

http://glutenmenteslisztek.hu/Eleskamra-vegan-palacsinta-keksz-lisztkeverek-glutenmentes

Válogass további termékeink közül is:

http://glutenmenteslisztek.hu/glutenmentes-webshop

A bejegyzés trackback címe:

https://eleskamravegan.blog.hu/api/trackback/id/tr1814726779

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása