Éléskmara Magenta Gluténmentes csoda a családnak.

Éléskamra magenta receptek

Mini banános-csokis croissant (tojásmentes, élesztőmentes)

2019. március 29. - Anyasütireceptek

Mini banános-csokis croissant

(tojásmentes, élesztőmentes)

minibananoscsokis.jpg

Balázsy Nóra Receptje:

Na van még valaki olyan bátor rajtam kívül, hogy követi a street kitchen oldalát?  Ott raktak ki tegnap egy banános-csokis croissant réteslapból. Mihelyst megláttam azonnal akartam  Úgyhogy gyors gondolkodás hogyan kivitelezzem. A keltes lisztem természetesen pont most fogyott el, úgyhogy nem volt mit tenni kenyér liszttel pótoltam  A szükség nagy úr Brutálisan finom lett  

Hozzávalók 8 db mini kiflihez: 20 g olvasztott kókuszolaj, 120 g növényi tej, 40 g cocomas, 70 g Éléskamra Vegán keltes sütemény liszt, 110 g Éléskamra Vegán házi kenyér lisztkeverék, 4 g sütőpor, 50 g szirupos édesítő (vagy más ízlés és diéta szerinti édesítő)

Elkészítés: A kókuszolajat megolvasztottam és hozzáöntöttem a növényi tejet, cocomast és a mézet. Rászórtam a sütőport, végül hozzáadtam a kétféle lisztet. Kézi mixer dagasztószárával pár perc alatt összekevertem. 10 perc pihentetés után olajos kézzel összedolgoztam, majd nagyon pici szóróliszttel megszórt szilikonos nyújtólapon kör alakúra kinyújtottam. (Tényleg csak minimális lisztet szórtam alá, mert különben a liszttől nem sül össze a kifli belseje) 8 részre vágtam és mindegyik közepére házi csokikrémet kentem és banán szeletet raktam. 180 fokos sütőben sütöttem kb 25-30 percet.

 

ÉLÉSKAMRA VEGÁN HÁZI FEHÉR KENYÉR LISZTKEVERÉK megvásárolható közvetlenül a gyártótól

http://glutenmenteslisztek.hu/Eleskamra-vegan-hazi-kenyer-lisztkeverek-glutenmentes

Válogass további termékeink közül is:

http://glutenmenteslisztek.hu/glutenmentes-webshop

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eleskamravegan.blog.hu/api/trackback/id/tr5614726367

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása