Éléskmara Magenta Gluténmentes csoda a családnak.

Éléskamra magenta receptek

Mini tejes kiflik ( tojásmentes, élesztőmentes)

2019. március 29. - Anyasütireceptek

Mini tejes kiflik

( tojásmentes, élesztőmentes)

 

minitejeskifliu.jpg

 

 

Balázsy Nóra receptje

Mini tejes kiflik (tojásmentes, élesztőmentes)

Sütés napján kívül ropogós, belül puha, másnapra finom puha mini kiflik.

Hozzávalók 8 db mini kiflihez: 20 g olvasztott kókuszolaj, 120 g növényi tej, 40 g cocomas, 180 g Éléskamra Vegán házi fehér kenyér lisztkeverék, 4 g sütőpor, pici só

Elkészítés: A kókuszolajat megolvasztottam és hozzáöntöttem a növényi tejet, cocomast. Rászórtam a sütőport, végül hozzáadtam a lisztet és a sót. Kézi mixer dagasztószárával pár perc alatt összekevertem. 10 perc pihentetés után olajos kézzel összedolgoztam, majd nagyon pici szóróliszttel megszórt szilikonos nyújtólapon kör alakúra kinyújtottam. (Tényleg csak minimális lisztet szórtam alá, mert különben a liszttől nem sül össze a kifli belseje) 8 részre vágtam és egyenként feltekertem. 180 fokos sütőben sütöttem kb 25-30 percet.

Éléskamra Vegán házi fehér kenyér lisztkeverék megvásárolható közvetlenül a gyártótól:

http://glutenmenteslisztek.hu/Eleskamra-vegan-hazi-kenyer-lisztkeverek-glutenmentes

Válogass további termékeink közül is:

http://glutenmenteslisztek.hu/glutenmentes-webshop

A bejegyzés trackback címe:

https://eleskamravegan.blog.hu/api/trackback/id/tr9314726745

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása