Éléskmara Magenta Gluténmentes csoda a családnak.

Éléskamra magenta receptek

Édesburgonyás pogácsa (élesztős, tojásmentes)

2019. április 09. - Anyasütireceptek

Édesburgonyás pogácsa

(élesztős, tojásmentes)

edesburgonyaspogacsa.jpg

Balázsy Nóra receptje:

Édesburgonyás pogácsa ( élesztős, tojásmentes)

Egy újabb hagyományos recept, Limara burgonyás kőttes pogácsája Éléskamra keltes lisztkeverékkel  
Én most csak kis adagot csináltam, ebből 5 db lett, természetesen duplázható a mennyiség.

Hozzávalók: 50 g főtt, pürésített édesburgonya, 100 g Éléskamra vegán kelt sütik és piskóta lisztkeverék, 0,5 dl növényi tej, kb. egy kiskanál só, 10 g olvasztott kókuszolaj, 1-2 g porélesztő, pici méz (az élesztő miatt)

Egy tálban kimértem a lisztkeveréket és hozzáadtam a porélesztőt. Egy másik tálban pedig kimértem az édesburgonyát, kókuszolajat, sót. A növényi tejben pedig feloldottam egy minimális mézet. Mindent egybe öntöttem és kézi mixer dagasztószárával dagasztottam 10 percet. Ezután 30 percet pihentettem. A pihentetés után lisztezett szilikonlapra borítottam a tésztát, de már nem gyúrtam át, csak óvatosan egy nagy golyót formáztam belőle, amit sodrófával kb 2 cm vastagságúra nyújtottam és kör alakú szaggatóval kiszaggattam. Még 10 percet pihentettem, amíg bemelegedett a sütő. 180 fokon sütöttem 25 percet.

Éléskamra vegán kelt sütik és piskóta lisztkeverék megvásárolható közvetlenül a gyártótól:

http://glutenmenteslisztek.hu/Eleskamra-vegan-keltes-sutemeny-piskota-glutenmentes

Válogass további termékeink közül is:

http://glutenmenteslisztek.hu/glutenmentes-webshop

A bejegyzés trackback címe:

https://eleskamravegan.blog.hu/api/trackback/id/tr7814751373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása