Éléskmara Magenta Gluténmentes csoda a családnak.

Éléskamra magenta receptek

Hatlapos ( tojásos recept)

2019. április 24. - Anyasütireceptek

Hatlapos (tojásos recept)

 

hatlapostojasos.jpg

 Balázsy Nóra receptje



Már napok óta elkezdtem a húsvéti próbasütéseket  Nálunk hatlapos mindenképpen lesz az ünnepek alatt  

Hozzávalók (ebből az adagból 2 nagy majdnem gáztepsi méretű lap lesz, amiket harmadoltam, így lesz 6 lapom): 100 g olvasztott kókuszolaj, 60 g szirupos édesítő (vagy más ízlés és diéta szerinti édesítő), 120 ml növényi tej, 2 tojás, 270 g Éléskamra vegán kelt sütik és piskóta lisztkeverék, 10 g Éléskamra sütőpor

Először a kókuszolajat megolvasztottam mikróban, majd hozzáadtam a szirupot, a tejet és a tojást. Legvégül pedig a sütőport és a lisztet. Egy kézi habverővel alaposan elkevertem, ekkor még nagyon lágy a tészta. 30 percet hűtőben pihentettem. Ezután lisztezett felületen óvatosan átgyúrtam, kettéosztottam és mindkettőt nagyjából gáztepsi méretre kinyújtottam. Mindenképpen olyan lapon nyújtsuk amin sütni is lehet, hogy csak át kelljen húzni a tepsire. 180 fokon sütöttem kb 10 percet. Mikor kihűlt mindkét lapot harmadoltam, így lett 6 lapom.

Krém: 100 g növényi tej, 100 g növényi tejszín, 20 g Éléskamra szórásra, sűrítésre használható lisztkeverék, 40 g kakaópor, 40 g szirupos édesítő (vagy más ízlés és diéta szerinti édesítő), 20 g kókuszolaj

Minden hozzávalót egy lábasba mértem és alacsony lángon, folyton kevergetve felfőztem. Kihűtöttem, majd megkentem vele a lapokat. 

A kész süteményt pár órára hűtőbe tettem, hogy könnyen tudjam szeletelni.

Éléskamra vegán kelt sütik és piskóta lisztkeverék megvásárolható közvetlenül a gyártótól:

http://glutenmenteslisztek.hu/Eleskamra-vegan-keltes-sutemeny-piskota-glutenmentes

Válogass további termékeink közül is:

http://glutenmenteslisztek.hu/glutenmentes-webshop

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eleskamravegan.blog.hu/api/trackback/id/tr3014784110

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása