Éléskmara Magenta Gluténmentes csoda a családnak.

Éléskamra magenta receptek

Mini koszorú (tojásos recept)

2019. április 24. - Anyasütireceptek

Mini koszorú (tojásos recept)

 

minikoszorutojasos.jpg

 

Balázsy Nóra receptje

 

A húsvéti asztalra keksz helyett egy édes pogácsát terveztem, de próbáltam ötletesebben elkészíteni, így inkább mini koszorúkat formáztam. Természetesen kör alakú szaggatóval is elkészíthető pogácsa formaként.

Hozzávalók (kb. 8 db-hoz): 20 g olvasztott kókuszolaj, 10 g szirupos édesítő, 1 tojás, 50 g Éléskamra vegán kelt sütik és piskóta lisztkeverék 

Először a kókuszolajat megolvasztottam a mikróban, majd hozzáadtam a szirupot, a tojást, legvégül a lisztet. Egy kézi habverővel alaposan összekevertem. (ekkor még lágy, ragacsos a tészta) Fél órára hűtőbe raktam. Ezután lisztezett felületen átgyúrtam, majd 8 részre osztottam és formáztam. Megfogtam egy gombócot, kisodortam, majd félbehajtottam és a két szárát összesodortam, végül kör alakot formáztam belőle és a két végét óvatosan összenyomkodtam. (kevés lisztet használtam, hogy összetapadjon a vége) Sütőpapírral bélelt tepsire helyeztem őket, de még 15-20 percet pihentettem. Ezután 180 fokon sütöttem 10-12 percet.

Éléskamra vegán kelt sütik és piskóta lisztkeverék megvásárolható közvetlenül a gyártótól:

http://glutenmenteslisztek.hu/Eleskamra-vegan-keltes-sutemeny-piskota-glutenmentes

Válogass további termékeink közül is:

http://glutenmenteslisztek.hu/glutenmentes-webshop

A bejegyzés trackback címe:

https://eleskamravegan.blog.hu/api/trackback/id/tr4214783910

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása